Det är slut


Efter flera misslyckade försök med att sluta röka för att sedan börja igen osv tar jag mig i kragen nu. Jag ska sluta. Jag avskyr att vara beroende av något som försämrar min hälsa, jag har bl.a dålig blodcirkulation, morfar dog i cancer och min farfar har cancer. Lungcancer dessutom. Så ja. Det räcker. Nu när jag har praktik är jag dessutom med barn hela dagarna, och jag röker aldrig då. Så det är perfekt att sluta nu.
Wish me luck.
Jag ska även räkna under året hur mycket pengar jag sparar och kan göra annat för om jag inte röker. Hade t.ex behövt köpa ett nytt paket idag, det hade kostat mig 40:- så istället kan jag lyxa till det med parma skinka. Vilket jag älskar, hihi. Nog om saken. Börja förfan aldrig att röka! Så jävla vidrigt och äckligt så att det inte finns.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0