Galen dag

Dagen började med att jag åkte till Torvalla och mötte upp klassen jag har praktik med, dom skulle nämligen åka skridskor osv. Dum som jag är har jag tights och en tunika på mig, sedan jacka och skor. Alla andra dagar har jag haft mjukiskläder och tjocktröja, men dagen vi ska vara ute, tar jag lätta kläder. Knasiga jag. Efter det gick vi tillbaka till skolan och så ritade vi bl.a och sedan var det lunch. Sedan ritade vi ännu mer och efter det gick jag ner till Fritids (eller fritte som barnen säger) för att få alla timmarna jag måste ha i veckan. Fick gå hem tidigare ändå, så det var skönt. Nu ligger jag i sängen och har ont och orkar knappt göra något. Tänkte glo på en film iallafall.
PUSS
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0