Helgen

I helgen har jag mest tagit det lugnt, eller ja. Var över till grannen på chillkrök igår men gick hem rätt fort, var oerhört trött. Idag har jag småstädat här hemma och imorgon blir det att träffa mitt nya kusinbarn som föddes i onsdags, givetvis ska kameran med så det blir massor av fina bilder imorgon kväll eller något.
Bjuder på en bild från förra helgen

Observera att den är tagen med AUTO pga att jag inte var helt nykter under kvällen, och då orkar man inte hålla på med ljusinställningar osv. haha. Den är dessutom helt oredigerad.
1 kommentarer
Postat av: T O M I K O - FOTO

Sv: Tack så mycket ^^

Jag hänvisar dej till tescho.se, hon har jättebra design guider.

2011-02-19 @ 17:12:40
URL: http://tomikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0