Dag 02 – Min första kärlek

Har legat efter, men dag 1 finns under kategorin "30 dagar"

Jag har trott att jag varit kär på riktigt tidigare, men det var inte fören jag träffade C som jag blev kär på riktigt och lärde mig vad äkta kärlek är. Så man kan säga att han är min första kärlek. Vi träffades genom min tjejkompis brorsa då dom ville ha med någon som var bra på att bowla, så jag hittade på en historia om att jag gått på bowling och tävlat i det, haha. Allt för att jag och min vän skulle få följa med, och det fick vi. Givetvis sög jag. Men hade jag inte dragit den lilla lögnen hade inte jag varit tillsammans med C idag om vi inte hade möts på annat sätt, och jag är glad över att jag ljög. För på lördag firar vi nämligen 1år & 8månader ihop, så livet leker.

I love u
bild från sommaren 09
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0