En känsla

Det är länge sedan jag kallade någon för "bästa vän". Och jag tror att jag aldrig mer kommer göra det. Vad är meningen med bästa vänner när dom bara sviker? Alltid är det något som gör att man tappar förtroendet för personen och så är den vänskapen slut. Har hellre ett par vänner man kan umgås med osv, men som man inte pratar om allt med. För det tjänar ingenting till. Jag är glad över att jag iallafall fått uppleva en vänskap så stark att jag kallat personen bästa vän. Det enda tråkiga var kniven jag fick i ryggen...
1 kommentarer
Postat av: Malin

sv: Ja, jag vet att skuggan förstör hela bilden. Men det är svårt att göra så att det inte blir så om man inte har reflexskärm:)

2011-03-19 @ 18:29:26
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0