kind of dead

Känner mig rätt död just nu, huvudet dunkar och jag orkar typ inte göra någongting alls... Hostan har inte blivit bättre och jag vaknade femtioelva gånger av mina hostattacker inatt, jobbigt värre ja. Hade tänkt att jag skulle kunna gå till skolan idag, men så blev det inte efter denna natten, förhoppningsvis kan jag gå imorgon, då har jag fotolektion och den vill jag gärna gå på. Hua. Nu ska jag ta mig något att äta och glo på film i sängen, sedan ska jag föra över bilden från kameran till datorn och se ifall jag har något kul som jag kan visa.

Just ja, jag har tappat bort min bettskena hur fan man nu lyckas med det, men jag lyckas ju tydligen med allt så... Jaja, film var det ja, skriver seeenare och visar väl upp någon bild eller två då, så länge får ni en gammal så ni har något att kika på snäll som jag är. Tänk på att de flesta av mina bilder är helt oredigerade då jag föredrar att inte redigera.
Puss

3 kommentarer
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

fan va snygg bild!

2011-03-28 @ 13:48:16
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Ah, det är klart. Men tycker inte det är en anledning till att sluta amma. Hon mår inte bra av ersättning dessutom ;)

2011-03-28 @ 23:23:13
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: flickaneemeliie

fin blogg

2011-03-29 @ 11:51:49
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0