Upp tidigt imorgon!

Ska försöka få in bloggarglöden igen och börja uppdatera lite mer iallafall, har dock inga nya bilder förutom dom på mitt kusinbarn Noah som ni fick tidigare. Jag har fler på han, men inga klara för publicering ännu... Imorgon ska jag upp tidigt, mellan 05:30-06:00 beroende på hur tidigt jag vill åka, ska nämligen försöka få iväg min lillasyster till skolan innan jag själv börjar så måste åka till Tyresö först, inte det roligaste att göra en Torsdagsmorgon men vad gör man inte för familjen? Nu ska jag kolla på En unge i minuten som jag missade i måndags och sedan ska jag sova. Ha en trevligt torsdag och förhoppningsvis hörs vi imorgon.
1 kommentarer
Postat av: Yohanna

SV: Okej, jag älskar mitt stativ ^^,

2011-03-23 @ 23:35:35
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0