Saturday

Hallojsan!
Igår var jag och Linda nere hos grannen på lite chillkrök och ölspel (fast utan öl, hah) var hemma igen strax efter 01.00 inatt och hoppade då bums i säng... Höll precis på att somna när min telefon ringer.. så är det en jävla busringning fyfan vad sur jag blev... håller sedan på att somna igen.. Och så är det någon jävla idiot som bestämmer sig för att skjuta raketer nästan 02.00 på natten mitt i ett bostadsområde. Det var inte en raket, utan låååångt över 10 stycken.. Ryckte till varje gång en smällde och katterna fick panik och gömde sig.. mina små bebisar.. Jaja idag är det 20års fest för en kompis, får se om jag stannar så länge då jag är trött plus att jag ska på dop imorgon. hähä.
Puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0